söndag, september 21, 2008

En fråga eller sex.

Eftersom det är lite si och så med blogginspirationen så här i början innan en kommit in i rutinerna igen har jag helt fräckt snott några såna där frågor på en blogg jag råkade titta in på. Och här kommer svaren.

1. Vilken mat äter du ofta?
Åh. Ganska ofta thaiwok om jag är lat och inte orkar laga själv. Om jag ska laga själv händer det att det blir paj, företrädesvis med västerbottenost. Eller soppa. Det är fint med soppa. Jag är också barnsligt förtjust i potatis i alla möjliga och omöjliga former.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag skäms alltid för att det känns som att jag inte hjälper till tillräckligt, men jag är mer åt Duka av än Sitter.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I sängen. Jag sitter alltid helst i sängen.

4. Köper du ofta Triss?
Aldrig.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag är larvigt förtjust i Dublin. Men Venedig är också fint. Fast allra finast är det i Jämtland.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Jag tittar hellre på serier på box än på TV, men det blir nog oftast ettan om TV:n någon gång skulle slås på. Anli hjärta public service.