fredag, december 14, 2007

Första ledighetsrapporten.

Jag skulle sova en stund till när tjockis gått till jobbet, bara för att njuta lite av min första vinterlediga dag (av 24). Ha, jag vaknade halv tolv mycket groggy och har nu en känsla av att dagen är lite förstörd, eller åtminstone inte lika lång som den kunde ha varit.

Jag har iaf lyckats pallra mig i väg till "mitt" café och konsumerat en latte och lyckats luska ut att den fina kvinnan som förut drev cafét var tvungen att sluta pga migrän. Kan tänka det är svårt att jobba på skränigt café om man har migrän. Hur som helst så blev jag lite ledsen för hon gör vad som kan vara världens godaste espresso/latte och jag hade liksom inbillat mig att hon bara var på väldigt lång semester. Men tji.

Jag har också sen jag kom hem igår lyckats samla på mig en tom tekopp, en tom folleburk, en halvdrucken latte och en död pälsänger i mitt fönster där min dator står. Mys.

Inga kommentarer: