torsdag, juli 27, 2006

Utmaning

Antar Philips allmänna utmaning, eftersom jag inte fått någon egen. gruff. :-)

4 jobb jag har haft
1. Jämställdhetstjänsteman (Elevorganisationen)
2. Valombudsman (Grön Ungdom Väst)
3. Vårdbiträde (Mysiga Tallåsgården)
4. Högst underbetlad utnyttjad ungdom (Parken Zoo)

4 filmer jag kan se om & om igen:
1. Ghost World
2. Coffee and Cigarettes
3. Nightmare before Christmas
4. Fight Club

4 städer jag har bott i:
1. Eskilstuna
2. Stockholm
3. Lund
4. Göteborg

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Six feet under (bra på riktigt)
2. Sex in the city
3. Hem till gården
4. Top Model

4 ställen jag vill åka till:
1. Dublin
2. New York
3. Prag
4. Tallinn så klart.

4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. www.gronungdom.se
2. www.dn.se
3. www.mp.se
4. www.helgon.net (ih)

4 favoriträtter:
1. Sushi
2. Potatis, dock ej i friterad form
3. Pasta med feta och grönsaker
4. Broccoli, gärna i paj

4 ställen där jag stortrivs:
1. I säng, med karl (eller varför inte kvinna)
2. På bar med rockig musik
3. Med jazzband oavsett var
4. På landet, vid sjö, med trevligt sällskap

3 kommentarer:

Anna sa...

jag tänkte på att utmana dig. men jag var inte säker på att du skulle anta utmaningen, så jag lät bli. När jag läst din har jag insett att min har ett antal fel, så jag måste nog ändra lite...

Anneli sa...

:-) haha.

helgonblomma sa...

http://helgonblomma.blogspot.com/2006/08/okej.html
for what it is worth :)

//helgonblomma