lördag, juli 01, 2006

Veckor som gått alldeles för fort...

Inget bloggande på fyra veckor igen. Isch.
Attans mycket för mig har jag haft.

De bloggfria veckorna inleddes med en liten trip till Bryssel, tillsammans med min kära förbundsstyrelse. Det var intressant. Bryssel var trevligare än vanligt, kanske berodde det på vädret. Eller var det kanske sällskapet. Jag vet inte. Intressant litet föredrag om fisk som inte direkt uppmuntrade till att eventuellt återuppta fiskätandet (men det är ju så rackarns gott... ). Bortsett från galna flygförseningar och en stackars matförgiftad FS-ledamot var det väl en lyckad trip, antar jag.

Hultsfred var mys. Men lite varmt. Cardigans var bäst, riktigt förvånad blev jag. Och Peter Eriksson som tatuerade små gröna fötter på glada festivaldeltagare i Grön Ungdoms tält var en superhit. Toppenbra var det. Men lite varmt.

Sen har jag haft semester. I två veckor. Nästan. Har bara jobbat lite, lite, lite. Prova det. Semester alltså. Det är skönt...

Nu jäklar ska det bloggas lite mer frekvent igen. Tihi.

Inga kommentarer: