onsdag, december 13, 2006

Ajaj.

Uppchoppad, ihoptråcklad och omplåstrad. Jag ser förjävlig ut. Som Corpse Bride fast sjukt osexig ungefär. Johnny Depp skulle ta en titt på mig, skaka lite på huvudet och gå hem.

Det är inte bara osexigt, det gör ont när jag rör mig också. Särskilt om jag vrider överkroppen. Har ni någon aning om hur ofta man vrider överkroppen utan att tänka på det? Om ni vill kan jag räkna, har ändå inget bättre för mig.

Det är tur att jag inte tycker synd om mig själv i alla fall. Ha.

(Kom och mata mig med glass (helst med kakor i), ta med en film som inte är för kul (det gör sjukt ont när jag skrattar) och tala om för mig hur bra jag är).

7 kommentarer:

Anders Wallner sa...

Vad har hänt?

Jakop Dalunde sa...

Stackars dig. Jag tycker iaf du är söt och att du är himla härlig :)

Anna sa...

hade jag varit i närheten hade det nog varit precis vad jag hade gjort!

Tänker på dig gumman.

Alex sa...

Men nej :/ Distanskram som fan.
Man får tycka synd om sig själv lite ibland. Det är Förkväll på 4:an nu. Ta dig en titt och njut av Carro vetja ;)

Anneli sa...

opererat bort födelsemärken på hemskt ostrategiska ställen.

känns lite bättre idag.

ni är söta. puss.

Rasmus Ling sa...

Du är bäst Anneli!

Anneli sa...

tack finaste rasmus. varmt i själen.