torsdag, juli 26, 2007

Hmpf.

Snurrig dag idag. Vaknade mycket ledsen. Drömde fina och bra drömmar som kändes rackarns verkliga och insåg att det inte var på riktigt. Varför lurar huvudet en så? Det är inte rätt och riktigt.

När jag är ledsen blir jag en såndär som ska köpa sig glad igen. Det gör mig arg. Jag vill inte vara en sån som försöker köpa sig glad för jag förstår ju att det inte leder till något bra. Dummare än så är jag inte, även om jag är lite dum som inte riktigt kan döda impulserna som säger att jag kan köpa mig glad igen.

Löste det just idag genom att beställa kurslitteraturen till kursen som jag inte vet om jag får läsa (om, igen, bättre, skärpning). Naturligtvis har de bytt ut all kurslitteratur vilket gör mig lite sur. Men en får väl skylla sig själv om en inte kan få ändan ur och skriva tentor och så.

En av delkurserna är 7,5 poäng pirater! Det ni...

Och så var det en fin kväll igår, med fina människor. Vissa borde en träffa lite oftare tror jag.

(Stannar under täcket idag. Over and out).

3 kommentarer:

Anna sa...

Dröm något jättefint.

Anneli sa...

Amän! Det är ju helt meningslöst när man vaknar och inser att allt är precis tvärtom.

Drömmer hellre något jättehemskt och vaknar och inser att allt är precis tvärtom! :)

Johan Hellström sa...

inställningen "jag är enkel typ som nöjer mej med regn" brukar funka. då blir man aldrig besviken.