måndag, juli 16, 2007

I'm back.

Jag har haft en på många sätt fantastisk semester, det ni. Jag ska försöka att undvika att bli blödig, men det finns en väldigt fin familj i Jämtland som i allra högsta grad är medskyldiga till mina trevliga sommarminnen.

Är nu tillbaka på ett folktomt kansli där det är tänkt att jag ska hänga själv i ett par veckor medans alla andra är på välförtjänt semester. Tur att det finns några stackare borta på riksdagskansliet som inte heller får springa på grönbete. Det ger åtminstone möjlighet till sällskap på kafferasten. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

That´s Jämtland for you!

Josh Lyman sa...

Jag har faktiskt saknat din blogg, välkommen hem.

PS Egentligen är jag emot att partianställda får semester eftersom man naturligtvis ska bränna ut sig innan man blir trettio. jag väljer därför att se det som att vi bara lånat ut dig till Evert Ljusberg och den jämtländska frihetskampen.

PPS jag ska också till jämtland snart. För att fira plastsvärmors 60 årsdag.

Anneli sa...

Åh tack! (fast jag är mycket rädd för evert).

Anonym sa...

Oh tomas har du en svärmor i plast? Vart hittar man dem?

Josh Lyman sa...

Hon är inte i plast men sambo med min sambos far.

Anneli sa...

åh. det låter som en härligt krånglig familjekonstellation! :)