fredag, juli 27, 2007

Lite konstigt och lite äckligt.

Stackars den fyra-åriga lille kille som hade en sex cm lång pinne i näsan i elva månader. Verkligen stackars. En kan dock inte låta bli att undra hur det är möjligt? Min näsa är inte längre än 3,5 cm och jag är ändå 25. Nu har jag i och för sig en relativt liten näsa, men jag har svårt att se att en fyra-åring skulle klå mig. Vart satt den liksom (pinnen, inte näsan)? Halvvägs upp i pannloben? Jag förstår att man inte vill hänga ut grabben på bild, men jag är rackarns nyfiken på hur stor hans näsa är. Hittat i DN faktiskt, tro det eller ej.

2 kommentarer:

Johan Hellström sa...

det gamla uttrycket "är man en idiot så får man ta konsekvenserna" äger måhända sin riktighet.

eller oxå gillar jag inte riktigt barn... ;)

Anneli sa...

i synnerhet inte korkade barn? :)