fredag, januari 25, 2008

Fredagsmys.

Partistyrelsemötet förra helgen var inspirerande på många sätt. Mest kanske det märks i att jag hela veckan suttit och tråcklat ihop små randiga plyschfigurer för liten A att skallra med när hon är här. Fast tjockis säger att hon har för små händer än. Å andra sidan så växer de ju fort de små liven, så det blir nog bra. Kanske ska jag lägga en i ett kuvert och skicka till liten J också, hennes händer torde ju dessutom vara aningens större redan nu.

Det är mys här. Tjockis har skrivarlya, med tända ljus och hela kittet. Jag sitter i fönstret och funderar på att plocka upp finaste födelsedagsboken som jag fick av Jimmy och som jag alls inte vill ska ta slut. Martin Miller har skrivit den, och jag hoppas mycket mer som är minst lika bra annars blir det sorg i hjärtat. The good fairires of New York. Läs.(Men inte för fort).

(Och skönt att Mona gjort slut med Per, han ger mig kalla kårar).

Inga kommentarer: