måndag, februari 11, 2008

Konsekvenser av melodifestivalen.

1. Jag har ägnat halva dagen åt att fundera över vart man kan hitta en hacker som kan se till att man nästa år, eller varför inte redan på lördag, kan rösta på pausunderhållningen.

2. Resten av dagen har jag ägnat åt att fundera över hur en femtonåring kan låta äldre än en… eh… hur gammal den där halvrockiga tjejen i det där supertöntiga bandet som spelade den där asdåliga låten nu är. Faktum är att jag redan har glömt henne.

3. Jag bröt kontakten med min far igår. Via SMS. Av den händelse han eventuellt kan tänkas ha röstat på Christer (det var inte så att jag frågade innan). Jag ångrar mig lite nu, men bara lite. Det finns fortfarande en chans att han röstade på Christer.

4. Jag smyglängtar lite till nästa vecka. Under förutsättning att jag hittar en hacker. Nån som känner nån?

5. Jag är kär i Björn (förlåt tjockis).

Inga kommentarer: