söndag, oktober 15, 2006

Och så hade ju Anna utmanat mig igen...

Det hade jag nästan glömt. :-) Svåra frågor och inte så många svar, sorry Anna.

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Jazz, äldre män och rockiga brudar. Typ.

Vad heter favoritartisten/artisterna?
Ani DiFranco. Såklart.

Låt som gör dig glad:
I want you to want me - Cheap Trick och Allright med Lost Patrol feat. Lisa Miskovsky. Jag vet, lite sjukt.

Bästa låten:
Det finns inte en bra låt. Det finns massor.

Sämsta låten:
Boten Anna. Jag avskyr den.

Bästa partyhiten:
Åh. Det beror ju på vem man kalasar med såklart.

I min mp3:
Till exempel Ani DiFranco, Tom Waits, David and The Citizens, Rigmor Gustafsson, Madeleine Peyroux, Elliott Smith, Leonard Cohen, Ane Brun, Anna Ternheim, Tegan & Sara, Tracy Chapman, Babybird, Thåström, Joan Jett, Monica Zetterlund och Robyn.

Inga kommentarer: