lördag, augusti 11, 2007

Ajajaj.

Vaknar mitt i natten med flera små monster i halsen. Och mensvärk (mitt i natten, hallå!). Blir ilsket feministisk och undrar om inte mina gamla compadres i det anarkafeministiska flatkollektivet hade rätt ändå, när de pratade om det där med revolution och män som skulle falla. Hur det nu skulle påverka min mensvärk, men man är inte alltid så där jättesmart mitt i natten. Särskilt inte när man har ont.

Min fina karl traskar iaf till apoteket och köper halstabletter och säger snälla saker. Så kanske är det där med revolution inte så bra ändå. Då skulle jag ju få traska själv, och snälla saker i all ära men de känns oftast lite mer mys när de kommer från någon annan.

För övrigt rekommenderar jag starkt att ni håller er borta från tapasrestaurangen på sveavägen. Dyrt, rätt menlöst käk och dessutom glömde de att ge oss en av våra rätter (trots att vi påminde dem). Hmpf.

Nu blir det te med honung för hela slanten idag.

Inga kommentarer: