måndag, augusti 20, 2007

Livet i en låda.

Jag och älskade U har en gemensam hobby. Vi tittar på TV-serier på box. Hittills har vi hunnit med Dr House (två säsonger) och Lost (två säsonger) och nu är vi inne på Vita Husets första säsong. Har inte fastnat för serien innan men inser nu att det är korkat att tro att man kan undkomma just Vita Huset om man råkar jobba på ett partikansli. Och den är mycket bättre än vad jag trodde så jag ska inte gruffla.

Dessutom har jag ju "en egen" Josh i bloggrollen. :)

3 kommentarer:

Rasmus Ling sa...

Lost blir bara bättre och bättre!

Anneli sa...

Säsong 2 var inte så bra. Men tydligen släpps säsong 3 i London just när jag råkar vara där så jag hoppas på den! :)

Jakop Dalunde sa...

Nä, lost säsong ett var bättre än tvåan.

West wing däremot är vansinnigt bra rakt igenom.