onsdag, augusti 15, 2007

Bara på låtsas.

Igår var jag på låtsasfest. Det var mycket spännande. Jag har aldrig varit på låtsasfest förut. Det gick mycket fort. Förfest, fest och efterfest avklarades på mindre än en timme. Och jag smuttade lite på en folle, käkade några brända popcorn och såg jävligt glad ut.

Och nu har jag varit och tittat på mitt nya kontor. Det var inte på låtsas. Jag är lite nervös över att jag inte ska trivas. Det är så mycket kontor över mitt nya kontor. Och jag kommer inte att kunna sitt undangömd i ett hörn som jag gör idag. Jag trivs i mitt hörn. På mitt nya kontor är det liksom glasväggar åt ALLA håll. Funderar på om man kan sitta med ryggen mot fönstret eller om det blir konstigt blänk i skärmen då. Någon som har bra känningar på sånt? Kanske kommer jag inte heller att kunna ta med mig "min" kristallkrona. Det gör mig ledsen.

Och jag vet, jag är lite neggig. F'låt.

Inga kommentarer: