torsdag, augusti 16, 2007

Korkade Skugge.

Linda Skugge, appropå sjukskrivningar, säger följande (hon är inte så smart):
Jo men, ehum, alltså, jag tycker att man kanske skulle ha tänkt på detta TIDIGARE. Om man vet med sig att man har svag kropp så ska man kanske inte söka sig till just icakassan eller jobba som barnskötare. Om man redan som tonåring haft problem med ryggen ska man kanske inte utbilda sig till förskollärare. Jag KAN inte låta bli att tänka så eller ens säga så. Hade jag varit politiker hade jag fått NOLL röster. Varför tror ni jag tjatar så på att unga ska plugga, jo för att de INTE ska hamna i icakassan med pajad kropp.

Linda, med ryggskott och svag rygg och cancer i magen

ps. tro inte att jag "fick" mina jobb för att jag kände några i media, nej jag SKAFFADE mig dem, utan att känna en jävel"


Linda, Linda, Linda; vem ska hamna i kassan på ICA då? Vem ska städa operationssalen där din "cancer i magen" ska plockas bort? Vem ska bära ut din post? Vem ska serva dig, så att du kan fortsätta leva som du gör, duktiga du som har SKAFFAT dig dina jobb på alldeles egen hand? Shit Linda, du gör mig fan ledsen.

Inga kommentarer: