onsdag, augusti 01, 2007

Fy skäms på mig (eller inte alls).

Jag är lite dålig på att blogga. Det har sina orsaker. Några av orsakerna är lite trista (nästan så att bloggen hamnade i blåsväder ett tag hos både den ena och den andra, tänka sig). Andra är fantastiskt bra. Till exempel har jag spenderat flera dagar i den verkliga världen och träffat flera vänner som liksom hamnat lite utanför ett tag. Jag har varit lite för bra på att stanna under täcket och lite för dålig på att ta mig i kragen. Nu är jag bättre på det men kanske lite sämre på det här med blogg. Ha överseende.

Saker jag har ägnat mig åt som ni borde göra om ni har tid:
1. Köp presenter till någon ni tycker om (det är mycket bra för husefriden).
2. Titta på Simpsonsfilmen (man kan inte vara på dåligt humör efteråt).
3. Ja, och så var det det där med att umgås med vänner (särskilt såna man inte sett på länge).
4. Chilla, ät god mat, drick en öl eller lite bubbel (och karameller till efterrätt förstås).

Och jag är gladare än jag varit på länge.

Inga kommentarer: