söndag, augusti 05, 2007

Dagen efter.

Det blev inget mer pridebloggande. Jag fick brått, G och J skulle titta på paraden och jag tänkte att det var en lagom kompromiss mellan prideparad och inte prideparad. Så laddade med bubbel och mineralvatten stod vid längst med Kungsgatan och applåderade och jublade när folk vi kände knatade förbi.

En av anledningarna till att jag var skeptisk till att gå i paraden i år var att jag förra året blev riktigt sjuk av solen. Jag menar, man är ute och trampar (i solsken) i typ tre timmar. Det håller inte om man är est. Nu kan jag upplysa om att det inte är så bra för en ests känsliga hy att stå i solen och titta på parad i flera timmar heller. Jag har numera en inte alltför sexig brännblåsa på höger kind. Delicious.

Nästa år hoppas jag på regn.

2 kommentarer:

Mycket Mera Mikke sa...

En pirat måste väl tåla lite solsken!! :0) Annars kan jag rekommendera införskaffande av solhatt!

Anneli sa...

nej, men! en mikke! mycket bra. jag hade prideflagga om huvudet, det fungerade ganska bra. :-)