tisdag, mars 20, 2007

80 frågor (1-10).

Hittade jag hos Jakop, som för övrigt är en bra kille. Tänker att man ju kan svara på några i taget. Så här kommer mina svar på de första tio.

1. Vilken svordom använder du mest?
Gruff eller "ååååh typiskt". Räknas det?

2. Äger du en iPod?
Jahadå.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är lite olika. Imorse 06.55.

4. Hur många resväskor äger du?
Ingen, men en väldigt snygg bag.

5. Använder du flip-floppar?
Absolut inte. Isch.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
På sistone oftast på NK. Inte så illa som det låter. Och så lådor förstås.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, fast det är nog bäst att undvika både och är jag rädd.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Pinsamt länge sedan jag såg en hel film. Har blivit mycket House på box på sistone.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En kompis.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Om man får välja helt utan samvete så blir det nog en stor sekelskifteslägenhet i innerstaden med låg månadsavgift. Så kan jag göra samvetsaker för mina pengar resten av livet sen, lovar.

Inga kommentarer: