tisdag, mars 20, 2007

80 frågor (11-20).

Jobbtristessen klubbade mig precis i huvudet så jag bjussar på tio till.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Eh. Ja.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nja. Johannesört funkar bra i nödfall.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Oj. Jag och Ania rockade loss till Alanis imorse. Men annars blir det inte så mycket CD now a days.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Regina Spektor.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag kan minnas. Men förra veckan fick jag en riktigt smaskig goding.

16. När var senast någon stötte på dig?
Räknas karlkräket? I så fall hoppas jag att det var igår. Annars blir jag upprörd.

17. Vad åt du till middag senast?
Ania lagade värsta mumsciabattan med grillade grönsaker, kidneybönor och Halloumi igår.

18 Använder du huvtröjor?
Ja. Mys.

19. Kan du vissla?
Knappt.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Heidi Ohlson, redaktör Grönt. Hon är trevlig.

Inga kommentarer: