torsdag, mars 01, 2007

Det här är jag.

Typ: F20 Multikulturellt

Utmärkande drag
  • Unga
  • Lågutbildade
  • Par och singlar med barn
  • Låginkomsttagare/Ej inkomsttagare
  • Hyresrätt i storstadsförort/Mellanstor stad
  • Utlandsfödda
  • Förändringsbenägna kollektivister
Åtminstone om man ska tro den här hemsidan där man knappar in sin adress och får reda på vilken "typ" man är. Om man frågar mig så är jag ung, lågutbildad, par men singelboende utan barn, inte riktigt låginkomsttagare, har en hyresrätt i storstadsförort, är inte utlandsfödd (däremot med estniskt påbrå om det nu skulle ha undgått någon). Vet inte riktigt om jag kan med att bekänna mig att vara en förändringsbenägen kollektivist, vilket i sig säkerligen betyder att det stämmer.

1 kommentar:

Farsan_Baloo sa...

Grön bloggvän med eget välgörenhetsprojekt önskar någon minuts uppmärksamhet.

Solidaritetsbloggen http://delameddig.blogspot.com är samlingssida för bloggare med samvete. Vi har under ett drygt år i bloggosfären samlat in ca 30000 till välgörande ändamål och den här månaden går "hundringen" till Naturskyddsföreningens arbete mot klimatförändringar.

Klicka på länken ovan för mer info

mvh / Marcus