söndag, mars 25, 2007

80 frågor (71-80).

Äntligen slut.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Det vet jag inte.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.

73. Tycker du om att krama folk?
Jo. Men jag är inte så förtjust i att bli kramad.

72. Äger du en digitalkamera?
Nej.

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
En gång sa min karl att jag var lik Joan Jett. Det var fint sagt.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror på. Oftast inte eftersom jag kan vara lite virrig när det gäller sånt själv.

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen vad jag kan minnas.

77. Vad är du allergisk mot?
Katter (lite) och mango (mycket).

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag äter inte kött.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mor och far visste vad som var på G. Så jag vet inte-

80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta?
Skriva protokoll på PS-mötet.

Inga kommentarer: