fredag, mars 23, 2007

80 frågor (31-40).

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två.

32. Läser du för skojs skull?
Oh ja. Brukar försöka undvika att inte läsa för skojs skull, även om för skojs skull ibland kan medföra viss nytta.

33. Pratar du några andra språk?
Engelska, förstår tyska men vågar inte riktigt prata, kan artighetsfrasera på spanska och en liten aning estniska. Jag är mycket arg på min far för att han inte pratade estniska med mig när jag var liten. Det är ett vackert språk.

34. Diskar du din egen disk?
Så klart. Och ibland andras.

35. Har du gråtit offentligt?
Ja. Det är en dålig ovana jag har lagt mig till med. När jag avgick som förbundssekreterare sprutade tårarna åt alla håll. Hmpf.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Lappis.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid. Men ofta.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Helst inte. Men om jag får bjussa på andra kan han få bjuda på tredje.

40. Kan du kasta macka?
En gång kunde jag. Jag vet inte om det räknas.

Inga kommentarer: