söndag, mars 25, 2007

80 frågor (51-60).

51. Vilken är din favoritdrink?
Fidel Castro är en hit, trots namnet. Är också förtjust i Caprihinias, Mojitos och Bajitos. Rom, rom, rom.

52. Gillar du din boendesituation?
Nja. Är i flyttartagen så just nu är det rörigt, men det blir nog fint när det är färdigt tror jag.

53. Vilken är din mammas hemstad?
Jönköping från början och sen Stockholm.

54. Din pappas hemstad?
Eskilstuna.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Fungera för vad? En natt fixar jag fyra timmar, men helst 8 ungefär.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det brukade vara så, nu är det egentligen rätt lugnt, men jag har nog inte riktigt landat än.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jämt och hela tiden. Men jag sa ofta smarta saker så jag kom undan med mitt babblande för det mesta.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Inte mango. Kanske bappelsin, men det är för jobbigt att skala så helst som juice.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25. Hmpf. Hur gick det till?

Inga kommentarer: