lördag, mars 24, 2007

80 frågor (41-50).

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men nästan. En gång var jag ihop med en kille som flyttade till Jamaica under en period. Planen var att jag skulle hälsa på, men vi hann göra slut innan han åkte. Det var lite dumt förstås. Annars hade jag kanske kunnat säga ja. Och det hade ju varit lite coolt.

42. Vad har du med dig in på bion?
Händer inte så ofta att jag går på bio, men när jag och Anna har varit på bio har det varit mörk choklad som gäller. Mums.

43. Vem är din favoritlärare och varför?
Jag har ingen lärare. Men på högstadiet sa min samhällskunskapslärare Lennart att den enda frågan man var tvungen att alltid komma ihåg att ställa är "varför" och det tycker jag är fint. Kan tillägga att min samhällslärare på gymnasiet hette Henrik och är bror tlll Fredrik Lindström. Det räcker dock inte för att han ska kunna kvala in som favorit.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Jag är inte religiös.

45. Vad har du för väder?
Lite vårigt, men inte så farligt.

46. Har du en blogg?
Dah...

47. Vilka är ditt favoritämne på gymnasiet?
Hmm. Jag gillade samhällskunskap, teater, musik och tyska (fast bara på slutet, när det blev lite enklare).

48. Gillar du att flyga?
Nja. Det är trevligt att landa på trevliga ställen.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Livsglädje. Tror jag. Det är fint.

50. När sov du senast på golvet?
Det var faktiskt rätt länge sen jag somnade på golvet, men när jag var typ 17 sov jag på golvet under en lång period. Jag kommer inte ihåg varför, men jag tyckte nog att det var mysigt på något konstigt sätt.

Inga kommentarer: