onsdag, mars 21, 2007

80 frågor (21-30).

För att komma igång efter fikat sätter jag tänderna i 21-30.

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanan. Men jag har blivit lite harig på gamla dar. På Liseberg är jag förtjust i Floom Ride och Jukebox också.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag fullkomligt övertygad om.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08.

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Inte så farligt mycket, mer nu skulle jag tro.

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum?
Oj. Nära.

26. Hur många syskon har du?
Tre stycken. Roland, Anna-Lena och Andreas. Alla mycket äldre och mycket fina.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej. Jag är inte blyg inför kön överhuvudtaget, men jag är selektiv med vems kön jag väljer att umgås med.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen längre, men en period när jag var ung kunde jag av någon anledning nästan alla repliker i Drömprinsen - Filmen om Em.

29. Äger du några popband t-shirts?
Nej.

30. När flög du senast?
I september 2006 var jag i Budapest då flög jag. Och på måndag ska jag flyga igen. Till London. Inte så bra, men väldigt trevligt.

2 kommentarer:

Johan Hellström sa...

att du inte äger några popband t-shirts förvånar mej.

eller oxå är det så att du bara äger rockband t-shirts.

Anneli sa...

det är nog så att jag bara äger rockband t-shirts. isch för pop. :-)